«نادره رضایی» معاون هنری وزیر ارشاد شد از کتاب شعر «عینک فوتوکروم» اثر محبوبه راد رونمایی می‌شود موزیک ویدئو «حیران» با صدای کاوه آفاق منتشر شد درباره نمایش قطار ارواح | تلاشی برای خلق موقعیت‌های جنایی، کمدی و معمایی فیلم سینمایی «باغ کیانوش» در شهر‌های بدون سینما نیز اکران می‌شود آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر در مشهد طی هفته گذشته (۱۲ آبان ۱۴۰۳) آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۱۲ آبان ۱۴۰۳) فیلم سینمایی «جریان» آماده نمایش شد کوچ سینماگران حرفه‌ای به پلتفرم‌ها و فیلم‌هایی که تعطیل می‌شوند داوران مرحله پایانی بخش ویژه جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) را بشناسید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۳ نگاهی به آمار فروش فیلم‌های در حال اکران | کدام فیلم‌ها در صدر و قعر جدول فروش سینما‌ها هستند؟ گفتگو با تکتم حدادفر به بهانه نمایشگاه «تن‌ها/ تنها» | مشهد هنرمند جدی زیاد دارد درباره انیمیشن «ببعی قهرمان» + خلاصه داستان، شخصیت‌ها و تیزر درباره فیلم سینمایی «باغ کیانوش» + بازیگران، خلاصه داستان و تیزر فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۰ و ۱۱ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات فصل جدید برنامه «میدون» اعلام شد | انتخاب شرکت کنندگان از میان ۸ هزار متقاضی

  • کد خبر: ۱۸۵۳۲۷
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
جزئیات فصل جدید برنامه «میدون» اعلام شد | انتخاب شرکت کنندگان از میان ۸ هزار متقاضی
طبق گفته تهیه‌کننده «میدون»، شرکت‌کنندگان از میان ۸ هزار متقاضی شرکت در برنامه انتخاب می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مصطفی خلیل‌زاده  «میدون» درباره این فصل از برنامه و جزئیات آن گفت: ما بیش از ۱۵ قسمت ضبط کرده‌ایم که مدتی است پخش آن قسمت‌ها هم آغاز شده است و بنا داریم تا ۷۰ قسمت در این فصل به تولید برسانیم.

وی درباره تعداد ۸ هزار متقاضی برای حضور در برنامه و کسب و کار‌های مشابه در میان این افراد بیان کرد: تلاش ما این است که از میان این‌ها سراغ کسب و کار‌های مشابه نرویم. سعی ما این است که در میان هم صنف‌ها بهترین‌ها را انتخاب کنیم. مولفه‌هایی هم داریم و جذابیت برنامه هم به تنوع است.

این تهیه‌کننده به برخی مولفه‌ها برای انتخاب افراد اشاره و عنوان کرد: به طور مثال داستان افراد در سرمایه‌ای که دارند و آن را به کسب و کار رسانده‌اند بسیار مهم است. مباحث اقتصادی کسب و کار‌ها را بررسی می‌کنیم تا صرفا یک ایده نباشد بلکه به توسعه و درآمد رسیده باشد و از نوعی سودآوری و شبکه فروش برخوردار باشد.

خلیل‌زاده در بخش دیگر درباره معرفی این کسب و کار‌ها و چالش با بازرگانی صدا و سیما تصریح کرد: بعد از سه فصلی که برنامه روی آنتن است این چالش هم حل شده، اما یک ملاحظه این بود که تعداد اسم بردن از برند‌ها در مدت زمانی کوتاه در برنامه خیلی زیاد نباشد. از طرفی بازرگانی صدا و سیما هم به این نتیجه رسیده است که این‌ها می‌توانند به تولید ایرانی کمک کنند البته این‌ها برند‌های مشهوری هم نیستند و چالش چندانی وجود ندارد.

وی درباره بخش سخت این برنامه یادآور شد: قسمت چالشی این است که کسی که به برنامه می‌آید، کسب و کار اقتصادی واقعی داشته باشد، چون اعتبار تلویزیون و اعتماد مردم را در بردارد و این خط قرمز ما است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->